Paula

HEI
Vuosikokouksessa oli keskustelua veneenhuollosta. - Ei onnistu naapurin tiloissa. Harmi.
Kerroin innokkaalle liikunnanohjaajalle, Siirille, soutuharrastuksestamme. Hän voisi tullakin harjoituksiin, jos ne alkavat. Siiri on Lohjalta liikuntaopistosta valmistunut ja on tosi valoisa persoona.
Tuonnempana palataan varmaankin asioihin.

Paula Pöllänen

Tervehdys Kuumis/Korkkis hankilöt.

Hyvää talven jatkoa. Näin joulun alla pitäisi pitää vuosittainen kokouksemme mutta kuten olemme aiemminkin huomanneet niin aikataulut ovat olleet vaikeita yhteensoviteltavia. Toivonkin Teiltä ehdotuksia päivistä jolloin vuosikokous voitaisiin pitää. Tammikuu on yhtä hyvä kokoustamisen aika.

Toisena asiana in mietitty hiihto/lasketteluretken järjestämistä. Muistissa on mukava matkamme alpeille ennen koronaa ja sitä aikaisemmat monet retket kotimaassa. Olisiko vaikka joku ruotsin kohde sopivaa vaihtelua? Muitakin paikkoja kannattaa ehdottaa. Kiinnostaako? Mikä olisi ajankohta jolloin lähdettäisiin?

Ehdotuksia, ehdotuksia kiitos.

Hallituksen puolesta Eki.

Ria ilmoittautui in

+ 1 hlö

Erkki, profiilikuva
Erkki

Tervehdys Korkkiruuvi-teamin nykyinen tai entinen jäsen!

Valitettavasti emme saaneet Sulkavalle tarpeeksi soutajia ja jouduimme peruuttamaan osallistumisemme.
Tilanne on haasteellinen koko seuran olemassaolon kannalta ja haluisimme saada mahdollisimman monet mukaan la 9.9. Kaisaniemeen klo 18 ja sieltä ravintola Mount Everestiin, Vilhonkatu 9 klo 18.45 keskustelemaan seuran tulevaisuudesta.
Ilmoittaudu Nimenhuutoon, niin varaamme sopivan suuruisen pöydän ravintolasta.
Viestiinkin voi vastata, mikäli ei pääse paikalle!

Olisi kiva nähdä mahdollisimman monta "jo lopettanuttakin" Korkkislaista - Koskee siis myös kaikkia Kuumia Aaltoja ja Sportonin kautta tulleita soutajia!

Muutama soututreenikin laitettiin kalenteriin, jos joku vielä haluaisi vesille... 👍

Terveisin,
Eki L ja Eki C

Terve Soutukansa!
Ei päästy tänään soutamaan aironvarressa olevien vähyyden vuoksi, harmi.
Tähön päivään piti tehdä Sulkava ilmoittautumiset, eipä näkynyt lisävoimia. Olisin saanut ulkopuolelta kolme soutajaa mutta se ei riitä täyttämään vajetta. Siis ilmeinen johtopäätös on että peruutamme osallistumisemme tänmän vuoden soutuihin ja siirrämme maksetun osallistumismaksun ensi kesään. Tuolloin aloitamme soutajien värväämisen aiemmin niin että voisi olla mahdollisuus saada "vierassoutajia" tarpeeksi. Olen pahoillani niiden puolesta jotka olisivat halunneet soutaa, itseni mukaanlukien. Kaikesta huolimatta iloista kesää ja tervetuloa harkkoihin elokuussa.
Eki